Powered By Blogger

2012. szeptember 17., hétfő

Ember tervez....

.........Isten végez.

 Na ez ma nagyon igaz volt semmi sem úgy történt ahogy terveztük.
 A lányomnak ma volt az első napja az egyetemen!!!  El se hiszem, most született, most bömböltem az ovi előtt mert ott kellett hagyni  :(
Gondoltam reggel el dobom őt, nincs messze a suli kb. 20 perc azután befejezem az orchideámat végre, már csak pár kontúr hiányzik. De természetesen baleset volt a pályán... a 20 perces útból lett egy óra, meg jó, hogy időben indultunk. Aztán haza fele az IKEA mellett kellett eljönnöm ami úgy hívogatott nem tudtam ellenállni :)))) Aztán meg almás pitét is ígértem a családnak ..........és lecke írás a kicsivel..........aztán felvenni a nagyot és legvégül a zuram is begyűjtöttem. Na szóval varrni mar nem maradt időm se, meg energiám se..........de majd holnap...........(kezdődik előröl  minden).

Jó éjt! 
Álmodjatok gömbölyűt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése