Powered By Blogger

2012. május 7., hétfő

Sub Rosa's patterns

The long weekend stitched patterns of   sub rosa
 Some will become fridge magnets, and a few freshener bag.

A hosszú hetvegen sub rosa mintáit hímeztem.
Nehanybol hutomagnes lesz, nehanybol illat zsák


...I thought its too simple and I spoke with Sub Rosa what can I do.
And I tried to hand dye it with tea....

... Tul egyszerűnek gondoltam őket, beszeltem Sub Rosa-val mit tudnék csinálni.
Megprobaltam teával befesteni
ÉS
AND




I think they are more beautiful
Szerintem sokkal szebb lett.

3 megjegyzés:

  1. Ugye, a tea sokat változtat rajta?! Gyönyörűek lettek, és látom, közben elkészült a kulcsos is!Nem tétlenkedtél.

    VálaszTörlés
  2. Sokkal szebbek a "teaztatas" utan :D Most azon torom a fejem horgolni kellene hozzajuk csipket. Szerinted azt is be tudom festeni teaval?

    VálaszTörlés
  3. Persze, én festek rendszeresen horgolócérnát, meg kész horgolt dolgokat is, jól fog állni nekik!

    VálaszTörlés