Powered By Blogger

2012. május 29., kedd

Tulipánt öröksége SAL

Tulipant's heritage SAL ready

 

Nagyon tetszett ez a színes változata.  Anchor fonallal hímeztem, 14ct Aidára, amit eper teával festettem. Még nem tudom mi lesz a végleges állapot...

Szeretnék Mankától elnézést kérni, hogy nem hirdettem, de annyi minden történik nálunk egyszerre azt se tudom hol áll a fejem.

De a legfőbb ok hogy elhalasztottam a teendőimet, hogy 

SÜT A NAP!!!

Először viseltem trikót, papucsot mióta itt lakunk.

3 megjegyzés:

  1. Szép lett!!! Nálunk inkább borús az idő ma ....

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, ezt az eperteás megoldást nem is hallottam még. Jól látom, hogy kicsit pirosas-rózsás árnyalata van az anyagnak? Lehet be kell szerezzek egy dobozzal :)

    VálaszTörlés
  3. Igen Zora jol latod szep rozsaszines arnyalata lett. Minden teanak mas arnyalata van, szeretek veluk kiserletezni.Csak a lanyom annyira nem orul neki..... :)

    VálaszTörlés