Powered By Blogger

2012. április 25., szerda

My plans

There are many things I'd like to learn or just see how they're made. For example, I'm interested in ribbon embroidery, hardanger, lace making. I'd like to get to a glass blowing workshop and there is much more I would like to embroider.
This will be my following project.

 Nagyon sok dolog van amit szeretnek megtanulni vagy csak latni, hogyan keszul. Peldaul erdekel a szalaghimzes, hardanger, csipke veres. Egyszer szeretnek eljutni egy uvegfuvo muhelybe. Es sok minden van amit ki szeretnek himezni.
Ez lesz a kovetkezo projektem.





 Maia Cross Stitch Kit -Lord of The Desert
  • 12" x 12" (30cm x 30cm)
  • 16 Count Beige Aida
  •   Anchor Stranded Cotton

1 megjegyzés:

  1. Szia, Elona! Az én nevem Klarissza. Email címem: klarissza4@gmail.com
    Kérlek írj nekem, és én küldök neked szalagmintákat. Nagyon sok mintám van, keresztszemes. Cserélhetnénk.Én magyar vagyok, 60 éves, és nagyon szeretem a gyerekeimet. Sokat horgolok, hímzek, kötök nekik. Legyen szép napod. Klarissza

    VálaszTörlés