Powered By Blogger

2012. szeptember 20., csütörtök

A masik "hobbim"


Nem tudom mondtam-e de fotózom is néha hobbiból néha munkából. De soha nem úgy gondolok rá, mint munka mert nagyon szeretem csinálni.  Ahogy Confucius mondta


" Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. "

Egy kedves fiatal pár esküvőjén készült fotókból fotókönyvet készítettem, de attól tartottam meg fog sérülni a könyv ha csak így simán rakosgatják ide-oda ezert készítettem neki egy szép tartót. Nem örültem meg azért fekete mert az esküvőjük is fekete fehér volt és nagyon elegáns, ezert maradtam én is ennél az egyszerű változatnál. Remélem örülni fognak.











A strasszokat végül leszavaztuk, félő hogy idővel lepotyognak .

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a csipkés szalagos megoldás,én felraktam volna a strasszokat is :))

    VálaszTörlés