Powered By Blogger

2012. október 11., csütörtök

.

Nem sokat javult a helyzet, meg mindig nem tudok varrni :( 
de mar egyedül húzom fel a cipzáromat :))))) 
Zene hallgatással próbálom agyon ütni az időt.  Havasi Balázsról a hétvégén hallottam a híradóban élősször, soha előtte, nem értem miért nem hihetetlen jó zongorista és zeneszerző. Miért a hülyékkel, nívó alatti senkikkel van tele minden aki meg ér valamit arról sok évnyi munkásság és 
11 platinalemez!!!!!
 után hallunk élősszőr?
Vagy csak én vagyok lemaradva?
Endi (Hooligans dobosa)nálam kivertre a biztosítékot, valahogy nem tudtam elképzelni  egy szimfonikus zenekarban, de ő is nagyon jooo.

Havasi Balazs_Storm


Három napja ezt hallgatom, csoda hogy a szomszéd még nem rúgta rám az ajtót.....
Ő house rajongó :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése